destroy everything you touch

nån måtta får de vara.
"Kan du jobba på lördag 12-17, ***** är sjuk"
NEJ.. den här helgen har jag längtat efter. Inte utav nån speciell anledning utan mest för att det här innebär 3 dagar ledigt för mig och det har jag inte haft på hur länge som helst. Visst en dag hit och dit är ju alltid trevligt och bättre än ingenting men TRE dagar.. jag hinner ju bli människa igen för bövelen.
Jaja, jag har åkt skidor 4 veckor den här säsongen och "det har väl varit ledigt".. det ska jag säga er, medborgare, att så är det verkligen inte. Att åka skidor 9.30-15.30 med en halvtimmes lunch är att jämföras med ett slitigt heltidsjobb.. Så när du kommer hem efter en vecka så är du helt slut.. men det kanske är svårt att förstå för alla som väljer vita sandstränder framför vita vyer och bergstoppar.
För alla nytillkomna kan jag säga, HEJSAN!

Kommentarer
Postat av: Lotta på Gotland

Stackars dig Linus som sliter i backarna!!!

Sköt om dig så du orkar jobba..

Hälsningar från ett Gotland som inte har några skidbackar ... Tur e´de...

2009-02-25 @ 13:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback