12-timmarsrapport 137-LAN

vi har nu aktivt suttit i 12 timmar utan någon längre paus. Det blev en liten konstpaus vid 9-tiden imorse då vi pratade igenom viktiga saker i livet.. Vad vi kan ha diskuterat vet jag dock inte.
Man börjar se tydliga slitningar hos de deltagande.. 12 timmar kan tyckas vara en enkel match men väger man in att kroppen aktivt har utsatts för psykisk press under lång tid upprepat, så borde vi jämföras med marinsoldater som andas ut efter en jävlig stridsövning. Vi har hunnit lira Halflife, Warcraft 3 och GTA2.. Det sistnämnda lockade för en stund sen till sig rejäla skrattanfall.. Man ska helt enkelt inte släppa lös ett gäng testosteron- och energidryckhöga män i ett sådant spel som mer lr mindre går ut på att köra över, skjuta ihjäl eller spränga den andre. Moraliskt och politiskt sett så är det inte så fint men här råder djungelns lag.. Det spelar ingen roll om det är Johan som har en dammsugare på Halflife och går lös frenetiskt, eller Björn som slungar mystiska magier på Dota... eller Micke som går lös med en raketkastare..
Jag lovar att regeringen anordnar enorma LAN på helgerna.. Jag kan omöjligt tänka mig att man går igenom budgetar, motioner osv osv en lördageftermiddag.. Nej det är klanmatcher mellan blått och rött varje lördag klockan 17.00.. tro mig, Reinfeldt nickar [BLÅ] - R3|ne .. trooooo mig... nu blir de frukost..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback