woo-pi-doo!

Efter mitt senaste inlägg har det faktiskt kommit in en liten bunt önskningar om en "favorit" i repris kommande helg.
Jag får tänka på saken, jag har ingen lust att må så dåligt som jag gjorde i söndas. Så en repris vet jag inte riktigt om jag kan ställa upp med, kanske en nedklippt pocketfylla kanske..hoppas det duger?
Det är fortfarande semester för min del men ändå är jag på jobbet, skadad eller brist på karaktär?
Idag ska jag och en vän testa på ett träningsprogram. Enligt olika källor på nätet är det snarlikt ett av schemana som skådespelarna i filmen "300" hade under en period när dom tränade inför filmen. Tanken är att vi ska hinna med 300 repetitioner på 15 minuter och vi får inte fuska, dra av reps eller ta hjälp..det måste klaras helt enkelt. Ska lägga upp det när jag har en svensk översättning.
Kaffe är en intressant uppfinning. Det luktar bakispiss, smakar morgonandedräkt och är klockan alldeles för mycket morgon så följer en kollapsad mage... men ändå tenderar man att alltid ta sig en kopp eller två när man kommer till jobbet. Och när man känner hur man uppfylls av koffeinet så kan man inte låta bli att säga "Gud, vilket gott kaffe"..varför är det så? Ska jag vara så rädd och tacksam för koffeinet, att jag inte kan vara ärlig mot mig själv och säga "mmmm, kattpiss med ruseffekt"..?
jag vet inte riktigt, men nu ska jag ta en till kopp och sen följer 3-4 timmars effektivt arbete (nåja).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback