it's in the blood!

Veckan kunde inte börjat bättre.. 17.30 i måndas fick man veta att det låg 2 biljetter till DropKick Murphys på annexet till mig i globens biljettkiosk. Filmkväll och gamla vanor fick läggas åt sidan för stunden..
Första 3 ölen intogs på nåt ställe ovanför slussen, blå dörren, eller nåt tror jag de hette.. gott värre. Väl inne på annexet var det stämning. Alla stod inne i sportbaren och vrålade "LET'S GO MURPHYS!".. något som pumpar upp adrenalinet ännu mera.
Konserten var ursinnigt bra.. jag tappade känsla för tid och rum. Man bara stod och sjöng/vrålade hoppandes i folkhavet.. folk bars omkring, det skreks.. ja det var stämning utan dess like..
Så imorse blev man påmind om allt detta.. om ölen, om sången, om lukterna, om allt kort o gott..
Men jag ligger inte på latsidan(nåja..), jag har shoppat idag,ätit på Max och haft det gott med johan.
Imorn är en annan visa... ska kolla lite jobb, kanske träna?

Men nu ska sängen användas..ett par timmar.


Kommentarer
Postat av: mam

...gääääääääsp...ingen uppdatering i dag..heller! ;-)

2008-04-13 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback